Pomóż dzieciom z autyzmem – wsparcie dla Instytutu Parasol na Podhalu - ZRZUTKA

Przedszkole z oddziałami integracyjnymi Baby Smile w Rokicinach Podhalańskich

Facebook

W sercu Podhala, w otoczeniu zieleni i górskich krajobrazów, mieści się nasz punkt przedszkolny Baby Smile. To miejsce, w którym dzieci codziennie doświadczają kontaktu z naturą, uczą się w atmosferze spokoju i bezpieczeństwa, a ich rozwój wspierany jest przez wykwalifikowanych specjalistów. Cisza, świeże powietrze i bliskość przyrody tworzą idealne warunki do nauki, zabawy i terapii.

Uśmiechnięty chłopiec w słuchawkach

Program edukacyjny dostosowany do potrzeb dzieci

Realizujemy pełną podstawę programową wychowania przedszkolnego zgodnie z wytycznymi MEN, wzbogaconą o autorskie rozwiązania wspierające ciekawość, kreatywność i samodzielność. Pracujemy w kameralnych grupach, co pozwala nam lepiej poznać każde dziecko i dostosować metody pracy do jego indywidualnych możliwości.

Specjalistyczne wsparcie terapeutyczne

W Baby Smile dzieci mają dostęp do szerokiego zakresu terapii wspierających rozwój mowy, funkcji poznawczych, integracji sensorycznej i kompetencji społecznych. Oferujemy m.in.. logopedię, terapię miofunkcjonalną, pedagogiczną, zajęcia SI, TUS Junior, WWR oraz dogoterapię. Nasz zespół specjalistów pracuje interdyscyplinarnie, dbając o harmonijny rozwój każdego dziecka.

Zajęcia rozwijające pasje i sprawność

Codziennie proponujemy dzieciom aktywności, które rozwijają ich talenty i zainteresowania: muzykę, plastykę, rytmikę, gimnastykę, zajęcia przyrodnicze oraz sportowe. W ramach Akademii Piłki Nożnej dzieci uczą się współpracy, rywalizacji w duchu fair play i dbają o kondycję fizyczną.

Rodzice jako partnerzy w rozwoju

Wierzymy, że współpraca z rodzicami to klucz do sukcesu terapeutycznego i edukacyjnego. Regularnie organizujemy konsultacje, wspólnie tworzymy plany terapeutyczne i zapraszamy rodziców do obserwacji zajęć. Dzięki temu budujemy relację opartą na zaufaniu i wspólnym celu – wsparciu dziecka.

Nasza oferta została stworzona tak, aby każde dziecko – niezależnie od swoich możliwości – mogło rozwijać talenty, uczyć się samodzielności i czerpać radość z bycia w grupie.